‘EXPERTOS EN SABOREAR CADA MOMENTO CON_VINO’

Comments off 200 Views0


Aquest és el lema de la nova campanya de la Interprofessional del Vi d’Espanya (OIVE). Una campanya que té com a objectiu principal eliminar la creença que s’ha de ser un expert per poder gaudir del vi. I és que incrementar les xifres de consum de vi a Espanya -un dels principals països productors del món i, malgrat això, a la cua en dades de consum- si situa entre els principals reptes del sector.

Aquesta nova campanya és la continuació d’aquella que l’OIVE va posar en marxa en 2017 sota el títol Marida mejor tu vida con vino. Llavors l’objectiu era enfortir la imatge del vi entre els consumidors, especialment entre el segment més jove, i deslligar el vi d’aquesta visió complexa que habitualment l’acompanya.

En aquesta ocasió, la campanya tracta d’incidir en aquesta mateixa idea d’allunyar-se de complicacions, recalcant que no hi ha regles i que es pot gaudir del vi on, com, quan i amb qui es vulgui.

“Trencar amb la rutina i gaudir cada dia d’aquests petits moments i trobades quotidianes que ens dóna la vida. Perquè, en això, sí que som experts”.

Així, els diferents espots de la campanya mostren alguns d’aquests moments: una tarda de sofà amb la teva peli preferida, prendre alguna cosa amb les amigues després de treballar o improvisar un pica pica amb el que hi hagi a la nevera. “Amb vi, aquests petits moments quotidians que vivim cada dia es converteixen en especials. I per a això s’ha de ser expert en vi? No. S’ha de ser experto en saborear cada momento Con_Vino“.