ALGUNA COSA MERAVELLOSA PASSARÀ, AMB CODORNÍU

Comments off 3208 Views2


Codorníu, capdavanter en el sector del cava al nostre país i l’empresa familiar més antiga d’Espanya, acaba d’estrenar una nova campanya de comunicació amb el bon rotllo per bandera. Una crida al positivisme i a buscar raons per somriure i celebrar en el nostre dia a dia. Una campanya transmedia que ja està tenint un ampli seguiment en xarxes socials.

Trencant amb els tòpics de la estacionalidad del cava, tradicionalment associat a l’època de Nadal, la campanya pretén transmetre el missatge de que existeixen moltes ocasions per celebrar i que tan sols és necessari buscar la il·lusió i les coses per les quals podem i hem de brindar cada dia.

L’actriu i cantant Leonor Watling és l’encarregada de posar cara a aquesta campanya que, a més, pretén acostar el cava al públic jove. En l’anunci, l’actriu ens recorda que sempre hi ha algun motiu per celebrar, i que l’únic secret està a tenir una actitud positiva davant la vida per aconseguir que les coses bones i positives arribin. En l’espot, la pròpia Watling s’encarrega d’amagar ampolles de cava per sorprendre a diferents persones en un moment inesperat, de manera que, quan trobin l’ampolla, tinguin la certesa que alguna cosa bona passarà.

Des de Codorníu asseguren que amb aquesta campanya busquen fonamentalment desvincular el cava de l’època nadalenca i acostar-ho a les noves generacions, per aconseguir que Anna de Codorníu es converteixi en una icona en l’imaginari del públic. Aquest és un dels motius principals pels quals s’ha apostat per arrencar la campanya en mitjans digitals i fins i tot comptar amb la participació de reconeguts instagramers en l’espot.